onsdag 5. januar 2011

Naken

er jeg ofte i min egen stue, det er deilig. Men nå skal jeg vise dere noen
smarte innredningsløsninger fra husets kanskje viktigste rom, STUA.


Her har jeg laget en fiffig bokhylle, og barløsning. Jeg synes det blir litt tacky
om du bare har spritflaskene dine stående for seg selv.
Sett noen bøker sammen med flaskene, og voilà nå har du
noe å diskutere med gjesten din mens du blander en drink til han eller henne.
Kjempe enkelt!



Dette nydelige putetrekket har jeg sydd sammen ved hjelp av to
håndduker jeg har kjøpt på Kreta. På Kreta er jeg ofte, lykkens smed ville
det slik at jeg arvet en campingvogn der nede, skal legge ut bilder av den også snart.
Jeg vurderer å begynne å selge disse putene via bloggen min. Hva synes dere?


FARGER OG FORMER: Dekorer med frukt og grønt. En banan i
et shotglass skaper en fin effekt.



Eller hva med et eple i en kopp? Hva synes dere?

Neste gang skal jeg ta dere med på soverommet mitt, der kan dere kanskje
plukke opp et tips eller to om hvordan man innreder et maskulint sovekammer.

6 kommentarer:

JeAnnette sa...

For en syk blogg!!!
:..men jeg liker putene! :>

Pia sa...

Hvor har du kjøpt den fantastiske Peter Pan koppen? Er den symbolsk for deg? Du må linke til stedene du kjøper sakene dine :)

Fjudelpumpf sa...

Putene kommer snart på webshoppen min, slik at du selv kan få Fjudelpumpfet leiligheten din.

Koppen fikk jeg gjennom Franklin Mint, skulle egentlig abonnere på en serie med Elvis tallerkner men denne koppen kom istedet. Jeg sa aldri ifra om det, og håper at ikke djevlene som jobber hos Franklin Mint finner ut at jeg fortsatt har den.

SiwMarit sa...

Utrolig bra og gjennomtenkt interiør. Har just reklamert på Twitter til 1200 av mine følgere.

Viggo Andersen sa...

I think you can look forward to a great career within the interior decorating industry! :)

Great Fun ^^

Maleriet fargehandel sa...

Litt sært med tapetfjerner i "barskapet" ;) Hva regner du med forsvinner om du drikker den?