tirsdag 4. januar 2011

Bad til lyst

Ble nettopp ferdig med det nydelige badet mitt. Det er blitt min lille
oase, hvor jeg kan starte dagen med et smil. Etter en lang dusj i et
inspirerende interiør føler jeg at batteriene mine er ladet, og klar for en
ny dag.


Dusjkabinettet fant jeg i en container, jeg bare elsker vintage.
For å ta det hele litt tilbake til naturen har jeg lagt to kiler under kabinettet,
ikke bare ser det stilig ut men det hindrer dusjen fra å velte. Kiler får du kjøpt i tipakninger på Obs Bygg.


Denne kroken fant jeg faktisk på gata, tenk at noen bare hadde kastet fra seg denne?
Liker hvordan messing mot trekarm bare roper retro chic. Håndduken var her når jeg flyttet inn, men fargen glir rett inn på badet mitt.


Synes denne løsningen er så nydelig at jeg må legge ut et bilde til. <3


Kleskurven har jeg kjøpt på en av mine mange reiser til Sverige, liker å omgi meg med suvenirer som minner meg på alle de flotte turene mine.
Jeg leker meg med fargevalg som dere kan se på badematten min, to typer blå farge, ER JEG CRAZY ELLER????


Her er vasken min, jeg kjører industristil for det er jo så i vinden for tiden.
Som dere ser har jeg vært litt vågal med fargevalgene, den gule kluten på høyre
side er egentlig en kjøkkenklut, men jeg liker å sprenge grenser. Vil dere kopiere
meg, så har jeg kjøpt den på Rema 1000 til 12,-.
Dove såpedispenseren, og kropsskrubben/gulvmoppen kommer også derfra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Chic (som i retro chic) staves uten k!
Chick med k passer bedre i setningen "en skikkelig hot chick"!
Men kanskje det var meningen?

Fin blogg! :)

Fjudelpumpf sa...

Ser her at det har gått litt kjapt i svingene, men jeg blir så engasjert når jeg skriver at dysleksien slår til. Men jeg tar dette som konstruktiv kritikk, og kommer ikke til å trekke meg fra blogging på grunn av dette.

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Koz och klemz

Anonym sa...

Jeg synes det er sexy med menn som engasjerer seg for estetikk..
VIL DU LIGGE MED MEG??

Fjudelpumpf sa...

Klart jeg kan ligge med deg, bare send meg nummeret ditt.

Koz och klemz