søndag 9. januar 2011

Kjøpt meg Onepiece på nettet idag

Har blitt lite skriving i helga, men jeg har vært så trøtt.
Blir mer i uka som kommer.
Har bestilt meg denne nydelige Onepiecen på nettet idag.

Gleder meg til å krølle meg sammen i sofaen, med en god kopp te i
denne deilige kosedressen.

Og endelig kom husverten min innom for å fikse lekasjen på
kjøkkenet mitt. Slik at jeg snart kan vise dere kjøkkenet mitt.

Har liksom vært bæsj på hele gulvet etter en kloakklekasje i en måned snart.
Det var digg å skylle av blenderen min idag, og endelig lage meg en smoothie.

Har dere en snill husvert?

Fortsatt en riktig god helg.

3 kommentarer:

Albanao sa...

Trist med driten på gulvet, men bra blender'n funker igjen.
Vet du om one-piece'n er å få i sebra look og? Evt pungrotte-inspirert stil? Isåfall er den min i morra.

Maleriet fargehandel sa...

Feeeeet enerbit!

Anonym sa...

Ja, no blir du sannelig freeesh :D
Men eg lo no mest av husverten som har utstyret i orden ja!
:D :D :D