tirsdag 25. januar 2011

Mac(gyver)

Jeg skjønner ikke hypen.
Jeg leser jo flere blogger enn jeg har godt av, og alle skryter av den
samme maskina... Mac, du bare må kjøpe det!
Nå gadd ikke jeg engasjere meg med internett før i 2009. Jeg var godt
fornøyd med tekst-tv, og lo godt av alle som tapte penger når it-bobla
sprakk, jeg hadde heldigvis plassert pengene mine i tekst-tv aksjer.
Men nå sporet jeg litt av her, jeg skulle jo snakke om at jeg også har
kjøpt meg Mac. Når var jeg jo egentlig fornøyd med den EDB maskina jeg
hadde, men når pengene begynte å rulle inn på bloggen min så måtte
maskinparken oppgraderes.

Men jeg er skuffet! Dette er jo bare en vanskelig maskin å jobbe på.
Det er jo faen meg bare en knapp på musa, og fargene er uklare!
Men jeg skal sette meg litt mer inn i hvordan den fungerer slik at jeg
kan blogge litt oftere.
Når Voe anbefaler Mac til meg, så stoler jeg på henne.


Ingen kommentarer: